Strangator de mic

Fiind mic copil imi place sa colectionez lucruri. Incepand ce la cele specifice varstei mele, de la abtibildurile pana la cele mai nefolositoare cum ar fi:

  • castane, de pe toate strazile din jur.
  • cutii de chibrituri
  • ambalaje de la cappuccino
  • dopuri de sticla
  • carpe pentru hainele papusilor
  • ziare pentru decupat litere

Toate insa aveau o logica si erau stranse cu un motiv. Abtibildurile de la chipicao erau pentru catalog, iar de la celelalte croissante ca model pentru geamul de la masa din bucatarie. In ceea ce priveste castanele vroiam sa fac radiere. La cate strangeam cred ca pentru tot cartierul si pentru toata viata. Niciodata insa nu am facut. Cutiile de chibrituri erau frumoase, cu fluturasi, deci nu aveam cum sa ma despart de ele Ambalajele de la cappuccino miroseau frumos si erau cu diferite arome. Dopurile de sticla erau necesare pentru construirea unui covor pentru masaj. Carpele pentru hainele papusilor, erau evident pentru papusi, desi nu stiam sa cos.

Ziarele pentru decupat litere, erau pentru scrisorile anonime ce vroiam sa le trimit parintilor. Nici nu isi dadeau seama ca eu le trimit, luand in considerare ca peste tot erau hartiute si foi.

Ceea ca m-a determinat insa sa strang a fost rabdarea parintilor si lispa mofturilor mele. Bineinteles ca aruncau castanele in cateva saptamani ca se stricau si nu aveau ce face cu ele, dar nici o data nu m-am suparat ca stiam ca anul viitor vine iar toamna.

Ceea ce mai strangeam erau banii, monezile din casa. Nu le furam, doar le imprumutam pe veci. Macar aveau un scop practic. Bomboane si nenumaratele mingiute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu