Facerea de bine se numeste...

Va las pe voi sa ghiciti cum se cheama. Eu sunt o persoana careia ii place sa ajute. Benevol. Nu imi place sa cer nimic in schimb, fiindca stiu ca intotdeauna cand faci bine, se intoarce binele asta. Aproape intotdeauna. Ca mai sunt si ocazii cand, cei ce pe care i-ai ajutat se fac ca nu mai stiu nici cum te cheama, asta e deja alta problema.
 
Asa ca fata buna cum sunt, am preferat sa imi ofer ajutorul unei persoane dragi. Mai exact am gazduit pe cineva drag persoanei mele. Nu vreau sa dau nume ca nu e frumos. In orice caz, aceasta persoana a plecat de acasa, nu avea unde sta, prin urmare ne-am oferit sa o gazduim. Nu am mers pe principiul fiecare cu ale lui, fiindca astea mi se par taranisme. Asa ca aveam totul la comun cum se zice. Doar ca nu am luat in considerare faptul ca unii oameni manaca mult. Iar situatia noastra materiala nu e tocmai roz. Dar sa trecem peste acest aspect.
 
Avand in vedere ca trebuia sa gatesc pentru inca o persoana, si ca acea persoana se trezea cu noaptea in cap, nu m-am gandit ca trebuie sa ii spun sa se trezeasca de la prima alarma. Ca noah, m-am gandit ca unele persoane au si ceea ce se numeste bun simt. Plus ca daca mai sunt 3 felii de paine in casa, nu le mananci toate. Sau daca le mananci, cumperi alta paine, dude! Intr-un final s-au adunat cam multe chestii din astea marunte si m-am ofticat. Iar eu cand ma oftic, nu prea mai vorbesc. Adica raspund asa monosilabic. Probabil ca omul si-a dat seama ca ceva e in neregula, si si-a chemat consoarta, sa avem o discutie toti 4. Si normal ca tot eu am picat de fraiera.
 
Cand credeam ca am rezolvat problema, intr-o seara, isi ia catrafusele si adios amigos. A plecat pur si simplu. Fara sa spuna nimic, fara sa ne spune unde merge, sau macar daca din nou am gresit cu ceva. In fine, dupa o alta discutie, am aflat ca a plecat fiindca se simtea in plus. Ok. Bun. Am reusit sa inteleg asta. Dar sa pleci chiar asa fara nici o explicatie e cam urat.
 
Deci, dragii mei, daca vreodata veti dori sa faceti un bine cuiva va rog sa va ganditi de doua ori inainte. S-ar putea foarte bine sa va frigeti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu