Cine face piata?

La noi in familie piata o face care cum apuca. La inceput mie nu prea imi placea. Adica nu ma atragea ideea de a ma inghionti sa cumpar 3 fire de ceapa si 2 kg de cartofi. Insa am ajuns la concluzia ca in piata mai poti si negocia, lucru care la magazinele de cartier nu prea se poate face. Asa ca mereu il trimiteam pe sotul meu la piata. Si adevarul e ca ii si placea.

Avand in vedere ca a fost sechestrat in casa vreo doua saptamni de Pasti, nu am avut de ales si am facut eu piata. Si sa va spun un secret? A inceput sa imi placa. Mai ales ca mai dadeam si peste cate un vanzator de treaba care ba mai facea o reducere, ba imi dadea 2 produse la acelasi pret. Plus ca am iesit mult mai ieftin, cum spuneam decat daca mergeam  la vreun magazin. Si am uitat sa luam in calcul partea bio a acestor cumparaturi. Din cate stiu eu, produsele vandute in piata sunt bio. Sau macar asta imi place sa cred. De obicei si oua cumparam din piata fiindca parca sunt altfel. Avem noroc ca asa bine e asezata piata ca in jurul ei gasim aproape tot. Avem si mici magazine de carne, de lactate si culmea mai exista si crasme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu