Oare ce sa gatesc azi?

De multe ori, mi-am pus aceasta intrebare. Si de fiecare data gaseam repede un raspuns: ceva simplu si rapid, ceva care sa nu ma faca sa stau un secol in bucatarie. Recunosc ca in familia mea se mananca de obicei cam aceleasi mancaruri, pireu de cartofi cu carne de pui, orez, paste. Evident mancaruri simple. Uneori ma loveste asa un chef de gatit. Mancaruri din astea mai speciale, mai complicate, insa cheful asta ma lasa una doua, cand ma uit la ingrediente. De unele nici nu am auzit in viata mea, prin urmare nu stiu daca as avea curajul sa le gatesc. Probabil ca voi incerca la un moment dat.
 
Admir tare mult persoanele care au curajul sa incerce tot felul de combinatii intr-ale mancarii. Eu o singura data am vrut sa fac un peste cu portocale si al meu a strambat din nas.Si nu am mai facut.Pacat doar ca , desi eu sunt dispusa sa incerc tot felul de retete, ma sperie pretul unor ingrediente. Unele sunt foarte scumpe, tocmai ptr ca sunt importate. Si e normal sa fie asa. Mi se pare anormal doar faptul ca nu si le permit decat unele persoane. Anul acesta a fost prima oara cand am pregatit eu masa de Pasti. De obicei imi trimitea mama, totul gata facut, eu trebuia doar sa le bag in frigider .Da, stiu, sunt invidiata de unele dintre voi, si probabil blamata de altele.:). Insa de data aceasta mama mi-a trimis mielul intreg si asta a fost. Am stat 5 ore in bucatarie si aveam impresia ca nu mai termin de gatit nicodata. Si cate planuri imi facusem, ca fac si prajitura din aia, si din cea cu mere si tarta si cozonac. Mda.  M-am desumflat toata in momentul in care am inceput sa nu imi mai simt picioarele de oboseala. Dar cu multa rabdare si ajutor din partea masculina a casei, am reusit sa termin la timp.
 
In concluzie pot spune doar atata: mancarea e mult mai gustoasa daca e facuta de manutele tale:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu