Mijloacele de transport in comun

Cred ca majoritatea dintre voi, aveti masina. Insa sunt printre noi, si oameni care inca nu detin masina aceea. Si doamne cat e de utila! Desi sa stiti ca nici calatoria cu mijloacele de transport in comun nu e chiar de lepadat. Uneori e chiar amuzant. De cele mai maulte ori e enervant, insa ajungi in timp sa iti dai seama cu ce fel de oamnei calatoresti. Bineinteles ca si eu ma incadrez in categoria celor care nu  au masina. Asa ca mersul cu autobuzul, sau cu maxi taxi-ul a devenit un obicei. Cand mergeam la servici, stiam deja fiecare calator unde va cobori, iar daca era plin, stiam ca exact in centrul orasului vor cobori majoritatea calatorilor .Cel putin pana la statia unde trebuia sa cobor eu, stiam cam fiecare unde coboara. Am ajuns pana acolo incat sa schimb mici amabilitati cu o doamna tare simpatica. Dar sunt si parti negative ale acestei calatorii. De exemplu, nu am sa inteleg niciodata acea categorie de oameni care nu folosesc apa si sapunul. Daca spun si de folosirea deodorantului cred ca e deja mult prea mult pentru acestia. Mai este si acea categorie de calator, care nu se epileaza in zona subratului, iar in momentul in care se tine de bara de sus a autobusului, iti vine sa iti iei campii. Nu as putea iesi din casa fara sa ma spal, si fara sa ma aranjez. Mi se pare grotesc. Cred ca cel mai lipsit de bun simt lucru, mi se pare faptul ca nici un calator, dar absolut nici unul nu ofera locul, mamicilor cu copii, gravidelor, sau acelor oameni cu probleme locomotorii. Recunosc ca eu, nu ofer locul batranilor, decat daca sunt in carje, sau mi se pare ca sunt bolnavi. Insa ofer locul, mamicilor cu copii, si gravidelor. Am fost in cele doua situatii metionate anterior, si nu e deloc placut sa stai in picioare 5 statii. Alta chestiune pe care nu am sa o inteleg nicodata este vorbitul la telefon in autobuz. Da, raspunzi, spui interlocutorului ca esti in autobuz si revii cu un apel mai tarziu. Insa sunt calatori, care nu doar ca raspund la telefon, insa vorbesc atat de tare incat jumatate din autobuz poate sa-si dea seama de discutia pe care o are.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu