Faianta in scara blocului

In Bucuresti, in blocul prietenului meu se pune faianta alba pe scara blocului.Unii dintre vecini spun ca este frumos, mie nu mi se pare atat de frumos, mi se pare ca am intrat intr- bucatarie sau intr-o baie imensa deoarece faianta alba se foloseste in special in bucatarii sau in bai stilate. Si uite asa am admirat din fuga stradania muncitorilor de a transforma scara blocului intr-o bucatarie sau o baie comuna si m-am amuzat copios deoarece mi se pare destul de anapoda si de hidoasa aceasta opera. Dar daca oamenii cer, muncitorii nu au nimic altceva de facut decat sa le faca pe plac si asa ramane sa ma mir eu de imensitatea de faianta alba de pe scara blocului. Elegant nu mi se pare, ingrijit nici atat si uite asa stai si razi cand treci pe acolo ca altceva nu ai ce face pentru ca asta a fost decizia locatarilor blocului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu