Ce inseamna a fi frumos?

M-am intrebat deseori ce inseamna pentru unii sa fii frumos? Nu am aflat raspunsul lor, insa stiu ce inseamna pentru mine acest lucru. In adolescenta sa fii frumos, era ceva fizic. El, sau ea, trebuia sa aiba corpul perfect. Sa fie ca scos sau scoasa din reviste. In timp mi-am dat seama, insa, ca toate aceste lucruri dispar, si nu ramane decat inteligenta. Si exemple sunt la televizor cu carul. Cate vedete nu sunt extraordinar de frumoase, dar nu au nimic in bibilica? Si oricum frumusetea lor e medicala. Au apelat la bisturiu, mai toate.
     
Azi, nici frumusetea nu mai e naturala. Daca as gasi o persoana care sa fie frumoasa de la natura, m-as bucura, dar nu prea am vazut. Foarte rar. Majoritatea fetelor, isi pun silicoane, injecteaza botox, sau mai stiu eu ce minuni. Si barbatii la fel. Poate si eu mi-as mai retusa ceva, nu zic nu, insa nu mi-as modifica total aspectul, astfel incat sa nu ma recunoasca nici  macar mama.

Azi pentru mine frumusetea trebuie sa vina din interior. Sa stiu ca ai sufletul curat, si mintea impacata e suficient. Acuma, nu ma intelegi gresit, nici mie nu-mi plac persoanele hidoase din calea afara. Insa cred ca pana si acelea au ceva special, daca  Dumnezeu nu le-a inzestrat cu frumusete, trebuie sa aiba alte calitati. Sunt sigura de asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu