Ce iti place cel mai mult la tine?

Era o vreme cand as fi spus, parul. Aveam un par lung si bogat, dar pe care din pacate am fost nevoita sa il tai. Apoi, mi-au placut fesele mele. Asta dupa ce am observat ca toti colegii de clasa din liceu se uitau insistent la mine atunci cand aveam haine mulate pe corp. Si unul chiar mi-a spus ca ii place tare mult partea asta speciala a corpului meu.
 
Mai apoi a ajuns sa-mi placa picioarele mele. Nu eram nici foarte slaba, nici foarte grasa, deci numai bine. Azi daca ma intrebi nu stiu ce sa-ti raspund, fiindca am impresia ca totul s-a schimbat la mine in ultimii zece ani. Pe picoare nu mai pot miza, fiindca desi nu se vede foarte clar, a aparut deja celulita. Sanii.... hmmm. ...astia nu sunt nici destul de mari si nici foarte mici. Asta e discutabil. Parul l-am taiat, deci doar uneori imi place, atunci cand am chef sa-l aranjez.
 
Prin urmare nu am ce raspuns sa dau la aceasta intrebare. Fiindca daca ar fi sa ma iau dupa sotul meu, trupul meu e perfect, am un trup de zana. Nu are nimic sa-mi reproseze. Uneori si mie imi place tot la mine. Alteori, nu imi place nimic. Dar important e sa fim sanatosi ca restul se rezolva de la sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu