5 greseli de evitat atunci cand scriem anunturi gratuite

Scopul redactarii unui anunt este acela de a face cunoscut publicului larg un produs, un eveniment sau un serviciu. Daca valoarea acestora nu este mare, atunci este recomandabil sa apelam la anunturi gratuite, fie ca vorbim de presa scrisa sau in online.

Orice comerciant profesionist sau amator stie ca obiectivul sau final este de a obtine un profit cat mai mare, avand cheltuieli minime. Cu ajutorul anunturilor gratuite acest lucru este posibil. Poti sa dai detalii despre produsul tau, poti sa prezinti o oferta de pret si poti sa comunici cu posibili cumparatori, toate acestea fara cheltuieli.

Totusi, pentru a indeplini cu succes obiectivul propus, si anume acela ca anuntul tau sa fie vizibil unui numar cat mai mare de cumparatori, astfel incat sa poti sa vinzi celui mai bun ofertant, trebuie sa eviti o serie greseli atunci cand scrii un anunt gratuit.

Una din omisiunile pe care multe persoane le fac este lipsa unei fotografii in anunt. Este celebra zicala: „o imagine face cat o mie de cuvinte”, drept pentru care cumparatorul va avea mai multa incredere in oferta ta daca ii prezinti si o imagine cu produsul propus spre vanzare.

Un titlul prea lung, ambiguu sau irelevant indeparteaza majoritatea cumparatorilor. Oamenii cauta informatii simple, sigure, la obiect si care sa le satisfaca nevoia ori dorinta. Evitati sa introduceti informatii irelevante in titlu. Fii sigur pe produsul tau inca din primele randuri ale anuntului.

Evita greselile gramaticale si ortografice. Acestea sunt foarte deranjante si comunica lipsa de interes si lipsa de seriozitate.

Nu trebuie sa obosesti cumparatorul cu detalii inutile, dar nici sa uiti sa mentionezi cele mai importante caracteristici ale produsului tau. Informatiile trebuie sa fie suficiente si de interes.

Nu te baza doar pe anuntul gratuit postat intr-un site de specialitate sau in ziar. Cauta sa iti promovezi produsul si in alte medii, cum ar fi retelele de socializare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu