„O masa copioasa poate avea urmari neplacute” sau „evitati consumul excesiv de sare, zahar si grasimi’”...sunt slogane ce au drept scop corectarea comportamentala si aducerea in atentie a unor sfaturi necesare de urmat.
Aceste anunturi gratuite pe care le regasim in media ne sunt de folos fiind ghiduri comportamentale. Ar trebui toate colectionate intr-o carte precum cea a bunelor maniere si transformate intr-un ghid al oamenilor cu valeitati de trai corecte, un ghid al oamenilor curiosi, un ghid pentru cei inclinati spre diversificare.
Lipsa experientei si-a unei rutini sanatoase ne sunt puse la dispozitie printr-o intreaga infrastructura si anume: infrastructura de anunturi gratuite. Rigurozitatea acesteia este o sustinere permanenta a posibilitatii de diversificare. Intotdeauna este nevoie sa adunam intr-un singur loc informatii si fiecare dintre noi sa isi selecteze ceea ce are nevoie. Evolutia este mai mult decat evidenta caci in publicitate, printre randurile de anunturi gratuite, regasim o cantitate insemnata de alegeri pe care infrastructura ne ajutam sa le prioritizam si filtram conform propriilor preferinte. Exista perceptii diferite referitoare la anunturile de pe astfel de site-uri insa cele mai comune si la indemana dintre ele sunt ca aceastea trebuie sa fie gratuite, elocvente si bogate in solutii.
Ne aflam intr-o perioada infloritoare pentru anunturi caci pe timp de criza individul are o dorinta mai accentuata de a cauta variante. Cum spunea Aristotel despre retorica- “Retorica este posibilitatea de a descoperi in fiecare caz ceea ce este susceptibil de a crea convingerea”, voi spune si eu despre infrastructura site-urilor de anunturi ca reprezinta posibilitatea de-a descoperi „ceea ce este susceptibil de a crea convingerea. ”Certitudinile celui care apeleaza la site-urile online de publicitate pot fi implinite prin tehnologie iar comportamentul sau nu trebuie sa fie unul oneros ci dimpotriva, trebuie sa faca dovada meritului ca ia parte la dezvoltarea erei tehnologice.
Aceste anunturi gratuite pe care le regasim in media ne sunt de folos fiind ghiduri comportamentale. Ar trebui toate colectionate intr-o carte precum cea a bunelor maniere si transformate intr-un ghid al oamenilor cu valeitati de trai corecte, un ghid al oamenilor curiosi, un ghid pentru cei inclinati spre diversificare.
Lipsa experientei si-a unei rutini sanatoase ne sunt puse la dispozitie printr-o intreaga infrastructura si anume: infrastructura de anunturi gratuite. Rigurozitatea acesteia este o sustinere permanenta a posibilitatii de diversificare. Intotdeauna este nevoie sa adunam intr-un singur loc informatii si fiecare dintre noi sa isi selecteze ceea ce are nevoie. Evolutia este mai mult decat evidenta caci in publicitate, printre randurile de anunturi gratuite, regasim o cantitate insemnata de alegeri pe care infrastructura ne ajutam sa le prioritizam si filtram conform propriilor preferinte. Exista perceptii diferite referitoare la anunturile de pe astfel de site-uri insa cele mai comune si la indemana dintre ele sunt ca aceastea trebuie sa fie gratuite, elocvente si bogate in solutii.
Ne aflam intr-o perioada infloritoare pentru anunturi caci pe timp de criza individul are o dorinta mai accentuata de a cauta variante. Cum spunea Aristotel despre retorica- “Retorica este posibilitatea de a descoperi in fiecare caz ceea ce este susceptibil de a crea convingerea”, voi spune si eu despre infrastructura site-urilor de anunturi ca reprezinta posibilitatea de-a descoperi „ceea ce este susceptibil de a crea convingerea. ”Certitudinile celui care apeleaza la site-urile online de publicitate pot fi implinite prin tehnologie iar comportamentul sau nu trebuie sa fie unul oneros ci dimpotriva, trebuie sa faca dovada meritului ca ia parte la dezvoltarea erei tehnologice.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu