Petrecere de adult, in spirit de copil

Am varsta la care multe femei au copii de scoala, insa inca sunt multe momente in care copilul din mine ii ia locul adultului si se manifesta nestingherit si fara sa isi faca griji de ce spun sau ar putea spune ceilalti. Asa s-a intamplat si anul acesta, de ziua mea, cand am schimbat prefixul - dar nu spui care - si mi-am dorit o petrecere ca la carte, din punctul meu de vedere, de copii, din punctul celorlalti de vedere. Adica mi-am dorit tot felul de articole de petrecere haioase, pe care, e drept, le gasesti in special la petrecerile pentru copii - baloane, coifuri, suflatori, farfurii cu personaje de poveste, confetti.

Si pentru ca nu se poate o petrecere fara tematica, am ales tema filmului meu animat preferat de anul asta, si anume Frozen. Anna si Elsa, personajele din filmul mai sus mentionat, mi-au zambit de pe paharele, servetelele si farfuriile cumparate online, de pe site-ul bubuparty.ro, iar perucile cu cosite blonde si roscate, dar si rochiile de printesa inchiriate, au facut deliciul tuturor prietenilor mei, care au intrat in jocul meu si s-au deghizat in printesele surori. A fost o petrecere de neuitat, in care am redescoperit frumusetea de a fi copil, cand esti liber sa fii exact asa cum simti, fara sa te gandesti ce ar spune ceilalti. Dar nu ma intelegeti gresit, a fost totusi o petrecere de adulti, insa ce poate sa fie mai frumos decat sa stii ca poti face orice, fiind adult, dar sa te poti si bucura de tot ca un copil? De cele mai multe ori, luati cu grijile cotidiene, uitam sa ne bucuram de viata, de lucrurile marunte si ne luam prea mult in serios, fiind mai mereu posaci si ingandurati si nervosi.

Eu zic ca ar fi bine sa ne amintim si de copilul din noi si sa il lasam sa se manifeste, chiar daca uneori ni se pare ca ar fi ridicol sau ca nu se cade sa ne purtam copilareste cand varsta noastra a depasit de mult pragul de copil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu