Punem pariu ca nu v-ati gandit niciodata ca intr-o simpla propozitie se poate rezuma toata filosofia din spatele optimizare seo, Search Engine Optimization sau optimizarea pentru motoarele de cautare, pe intelesul tuturor. Nu, nu va ganditi si incercati sa inventati una sau sa o gasiti pe cea mai funny pentru ca nu exista… sau daca exista e deja enuntata.
Propozitia fabuloasa la care ne referim este „The Mad Hatter Is Definitely Rather Loony”. Are vreun sens? Nu prea. Insa daca ne uitam cu atentie la propozitia despre optimizare seo, vedem imediat ce ascunde: T-title tag, M-meta descriere tag-uri cuvinte cheie, H-tag-uri header, I-tag-uri imagine ALT tag, numele imaginilor, D-diversitate cuvinte cheie, R-relevanta, L-linkuri cu autoritate. Toate acestea pot fi facute la modul profesionist doar de firme specializate SEO, cum e si DexterSeo, agentie full-service ce ofera servicii marketing online si optimizare pentru motoare de cautare. Sa le luam pe rand. Title tag se refera la denumirea site-ului sau descrierea pe care o vedeti in tabul website cand intrati pe o pagina web noua. Aici trebuie sa exista cuvinte cheie relevante, cele principale, sa atraga, sa nu fie mai mare de 69 semne, sa fie unic. Meta descrierea si tag-urile cuvinte cheie sunt foarte importante pentru optimizare seo de calitate. Ea spune pe scurt despre ce e site-ul, trebuie sa fie atragatoare, sa reitereze ideea din Title tag si sa nu fie copiata sau sa ii lipseasca cuvintele cheie primare. Tag-urile Header sunt acele portiuni de cod inscrise intre paranteze ascutite si notate h1, h2, h3…h6, care ordoneaza titlurile si subtitlurile si ajuta userul sa citeasca mai usor si mai rapid si sa ajunga la informatia care ii este de folos foarte rapid, fara a pierde timpul cu ce nu-l intereseaza. ALT tag-urile si denumirile
Imaginilor se refera sa o redenumire a imaginilor cu includerea cuvintelor cheie si caracteristicii ALT, text alternativ ce apare la click deasupra imagine sau cand imaginea nu poate fi afisata in browser-tine de accesibilitate. Diversitatea e iarasi foarte importanta in optimizare seo si se refera la alternata cuvintelor cheie primare si secundare, alaturi de alte cuvinte legate de subiectul respectiv. Fiecare articol, continut postat trebuie sa fie lung, interesant, usor de citit, sa aiba suficiente cuvinte cheie, dar nu prea multe, si sa aduca ceva nou, sa nu fie copiat sau reluate ideile. Relevanta merge mana in mana cu diversitatea, astfel ca oricine intra pe un site trebuie sa gaseasca continut relevant, in tema.
Linkuri cu autoritate, dinspre site-uri importante, iata o lege pe care nu trebuie sa o uitam niciodata cand ne apucam de SEO. Privite ca un ansamblu, toate aceste tehnici si instrumente de SEO vor putea aduce site-ului dvs. si afacerii un trafic mai mare si o multime de vizitatori si potentiali clienti.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu