Chiriasii lupta de multe ori cu factorul de imagine al cladirii de selectie si a site-ului, daca acesta este de retail, de birouri sau industriale. In timp ce un agent bun care a acordat timp pentru a intelege cu adevarat afacerile clientului si cum il poate consilia, acesta este un fcator crucial pentru a ajuta la vederea raspunsului logic pentru ei insisi.
Cititorul experimentat va face cu siguranta diferenta ca locatia este peste imaginea cladirii. Aceasta intelepciune conventionala este sanatoasa, dar proprietatile care ocupa locuri mai bune mentin adesea o imagine mai buna cu privire la proiectare si materiale, in cazul in care numai pentru a maximiza chiria se folosesc de locatia lor superioara.
Dar este important sa fiti constient de faptul ca mai frumos sau elegant nu este neaparat mai bine pentru afacerea dvs. Ceea ce este important este de a gasi cladirea care reflecta cel mai bine cultura afacerilor si chiar si asteptarile clientului. In caz contrar, riscati sa trasmiteti un mesaj confuz. O cladire de birouri high end cu alama si hol de marmura poate provoca un vizitator in biroul unei intreprinderi non-profit sa intrebe de unde sunt donatiile sau poate instraina clientii in birourile unei companii low-cost de asigurare auto.
Imaginea constructiilor filtreaza perceptia publicului de afaceri situat in interiorul lor. In cazul in care perceptia dorita a afacerii dvs. este de sofisticare, de clasa si calitatea de bunuri sau servicii nu este corepsunzatoare, atunci proprietatile de mana a doua trebuie sa fie evitate. Sansele sunt ca, cu cat preturile bunurilor si serviciilor sunt mai mari, justifica chiria mai mare impusa de cladire. In cazul in care perceptia dorit este de valoare si /sau comoditate, atunci cladirile de clasa "B" sau chiar "C" ar putea fi potrivite pentru afacerea dvs., daca proprietarul mentine standardele de baza de curatenie, intretinere si de siguranta. Aceste standarde de baza nu trebuie sa fie incalcate. Un bun consilier imobiliar va pastra clientii sai, el fiind constient de acest lucru.
Depozitarea si distributia abordeaza aceleasi preocupari. In cazul in care marfa este cude produse alimentare, imaginea mai buna a cladirii (si un nivel superior de constructie si intretinere a spatiului comun, care de obicei le insoteste) sunt extrem de importante. In cazul in care marfa este din materiale reciclate sau teava galvanizata, atunci imaginea ar putea trage in jos prioritatea altor considerente, cum ar fi intrarea si iesirea din camion si dimensiunile usilor de andocare, de exemplu. Exista mai multe optiuni in orice piata, de aceea alegeti cu intelepciune si logic.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu