Avand un site web iti poate ajuta cu adevarat afacerea, dar numai in cazul in care oferi ceea ce cauta publicul. Acest lucru inseamna ca trebuie sa ai in plan o modalitate de a afla ceea ce se cauta. Din fericire, acest lucru este mult mai usor de facut decat pare. Unul dintre cele mai mari lucruri despre internet este ca iti ofera o multime de informatii pe care le poti utiliza pentru a cunoaste ceea ce vizitatorii doresc sa vada pe site-ul tau.
Cei mai multi web designeri se concentreaza aproape exclusiv pe obtinerea de public pentru site-ul la care lucreaza. Cu asta - este adevarat - ai castigat doar jumatate din batalie, pentru ca ai nevoie de un aspect profesional pentru a atrage cititorii. Acest lucru presupune ca stii, pe jumatate, ce asteapta audienta de la site-ul tau.
Intrebarea evidenta este: “cum stii ce cauta vizitatorii in materie de informatii, atunci cand au intrat pe site-ul tau?” Exista mai multe moduri prin care poti sa afli acest lucru, cel mai usor fiind sa-i intrebi pur si simplu. Aproape toate site-urile bine concepute sunt interactive. Aceastea pot include intrebari de sondaj, o pagina de comentarii sau chiar un forum. Apeland la toate astea, vei avea oportunitatea excelenta pentru a afla ce au de spus cei care iti descopera site-ul.
Un alt mod in care poti afla ce anume vor sa vada vizitatorii pe site-ul tau este sa faci o analiza. Poti obtine tot felul de statistici despre persoanele care iti viziteaza site-ul și, astfel, poti vedea ce pagini s-au vizitat de cele mai multe ori si ce nu s-a vizitat. De asemenea, poti afla ce link-uri s-au accesat cel mai des si unde se duc vizitatorii dupa ce ti-au vazut site-ul. Toate acestea iti pot spune, de asemenea, multe despre ceea ce se cauta si astfel, vei putea crea un site bine pus la punct, actualizat si interactiv. Ca de exemplu, dnews.ro, unde, odata ce ai intrat, vei descoperi o serie de stiri care iti vor capta atentia.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu